Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sat 01 May 2010 - 13:13:03 MET DST

W dniu 2010-05-01 09:58, MarcinCz pisze:

> Noż ku..rde...
> Czy wy nie potraficie korzystać z googla przed zadawaniem tych pytań w
> stylu:
> "Wiem, że NTG, ale nikt mi nie chce powiedzieć a mamusia prosiła żebym
> pomógł bo jestem "ynformatykiem":

Poczytaj co odpisałem Tomkowi Chmielewskiemu na temat NTG. Moim zdaniem
nadużywane jest to określenie w tym konkretnym przypadku.

> http://www.google.pl/search?q=Nview+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
> Pierwszy link.
> http://www.sevenforums.com/graphic-cards/6327-nvidia-nview-desktop-manager.html

Ok. Nie chciałem rozwijać tematu w obrębie grupy więc nie przedstawiłem
konkretów lecz tylko ogólną ideę. Skoro jednak ciągniesz za język to
wyjaśnię, że chciałbym uniknąć instalowania wypasionego oprogramowania,
często płatnego do osiągnięcia drobnego efektu, który być może wymaga
tylko skryptu o wielkości kilkudziesięciu bajtów, wywołującego polecenie
systemowe. Nie potrzebuję desktop managerów bo korekcje barw i wszystko
inne z wyjątkiem 1 funkcji obsługuje standardowy driver. Wspomniane
nView dawało mi skrót klawiaturowy i tylko w tym sensie go przytaczałem
- chciałbym podobny efekt odzyskać na W7 jak kiedyś na XP było to możliwe.