Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sat 01 May 2010 - 09:58:13 MET DST

Dnia Sat, 01 May 2010 09:44:13 +0200, Marek napisał(a):

> Właśnie mam. Sęk w tym, że Nvidia wycofała się z nakładki Nview, która
> pozwalała na zdefiniowanie skrótów klawiaturowych. Pod XP stosowałem
> bardzo stary driver, który jeszcze to potrafił. Pod Windows 7 już nie da
> rady. Przełączanie orientacji bez tego jest uciążliwe szczególnie, że co
> chwilę trzeba to robić. Chciałem usprawnić sobie pracę.

Noż ku..rde...
Czy wy nie potraficie korzystać z googla przed zadawaniem tych pytań w
stylu:
"Wiem, że NTG, ale nikt mi nie chce powiedzieć a mamusia prosiła żebym
pomógł bo jestem "ynformatykiem":
http://www.google.pl/search?q=Nview+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a
Pierwszy link.
http://www.sevenforums.com/graphic-cards/6327-nvidia-nview-desktop-manager.html