Re: Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Sat 01 May 2010 - 10:07:52 MET DST

Am 01.05.2010 09:37, Marek wrote:

> Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż
> na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie
> taki sam - problem pozostanie nierozwiÄ…zany.
>
> Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej
> grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie
> wiedziałbyś gdzie szukać.

Przykladowo - pod Linuksem twoje rozwiazanie byloby np:

$ xrandr --output DVI-1 --rotate left

$ xrandr --output DVI-1 --rotate right

$ xrandr --output DVI-1 --rotate normal

niezaleznie od posiadanej karty graficznej.

Dlaczego myslisz, ze jest to problem sprzetowy?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org