Re: Skrypt zmieniajÄ…cy orientacjÄ™ ekranu

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sat 01 May 2010 - 09:37:37 MET DST

W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:

> Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
> wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
> sprzedawca akurat zna odpowiedź.

> Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż
na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie
taki sam - problem pozostanie nierozwiÄ…zany.

Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej
grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie
wiedziałbyś gdzie szukać.