Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Apr 2010 - 00:10:06 MET DST

Dnia Mon, 26 Apr 2010 00:00:33 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

> I nie jest to technologia kosmiczna - tylko tyle chciałem pokazać.

Jasne, ale gdzie widzisz te zabezpieczenia w przypadku UTP?

> A jest jakakolwiek praktyczna różnica przy fachowo wykonanej i
> zabezpieczonej instalacji? (tak, wiem 12V to już tzw. napiecie
> bezpieczne i na dobrą sprawę nie potrzeba tutaj jakoś specjalnie
> zabezpieczać się przed porażeniem a dla 230V już tak).

Otóż to. Dokładnie o tym problemie piszę od samego początku.

> Jak prywatnie to bardzo wątpie, jak w miejscu publicznym to patrz na
> początek.

Jeśli taka instalacja doprowadzi do pożaru, w którym ucierpią jak
najbardziej prywatne osoby, na przykład jego bliscy, to też pójdzie
siedzieć.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/