Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 12:54:13 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> A no bo mnie nawet przez myśl nie przeszło, że kolega BQB pisze o 220V
> ;-).

A mi właśnie o to chodziło, na takim kabelku mam napisane 350V max, więc
skoro producent na to pozwala, sprawdził, że wytrzyma 350V, to czemu by
nie puścić 230V? Wielokrotnie tak robiłem.

Kolego Michale, od dłuższego czasu mamy napięcie sieci 230V :P

Joter, ty nawet nie wiesz, jak cienką izolację ma uzwojenie
transformatora, a 2 żyły można użyć.