Re: Ekspert od procków Intela

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 23:59:51 MET DST

Pszemol pisze:

> Już dzwoniłem... Panienka w telefonie podała mi dokładnie listę
> procków ze strony internetowej - patrzyłem na tą listę w czasie
> rozmowy...

Hmm, może ja miałem nowszy sprzęt i jeszcze na gwarancji, to podawali mi
telefonicznie to co można włożyć, a czego jeszcze na www nie było. Ale
było to 5 lat temu.

> Chyba przeceniasz zdolności serwisantów. Posługują się oni tylko swoją
> website.
> Ja też tak potrafię... I jasne że mają procki na sprzedaż... Panienka
> wysłała mi
> nawet link e-mailem do tej listy procków na sprzedaż, patrz:
> http://accessories.us.dell.com/sna/category.aspx?c=us&category_id=7002&cs=04&l=en&s=bsd&mfgpid=167795&chassisid=8729
>
> Zwróć uwagę na ceny :-) Celeron 440, 2GHz i 512M cache za $165 :-)))))
>
> Dlatego właśnie pytam kolegę wyżej, gdzie znalazł u Dela procek E2160
> dla SC440.

Serwisant, którego wzywałem, bo w serwerze sieciówka straciła 2 razy
połączenie, jakby ktoś kabel wyciągnął, przywiózł całą płytę, którą
wymienił, wgrał najnowszy firmware oraz wpisał specjalnym programikiem
do niej service tag mojego serwera. Był on z trójmiasta, bo pod nie
podlegaliśmy. Może poszukaj jakiegoś sprzedającego na alledrogo, co
sprzedaje delle na gwarancji z twojej okolicy i będzie miał lepsze
informacje.