Re: Jaki typ komunikacji po eSATA ustawić?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 25 Apr 2010 - 00:26:21 MET DST

Marek pisze:

> Do listy można by dopisać "zielony" monitor Neptun :-D

> Szaleniec! :-D Kiedyś eksperymentalnie też to zrobiłem parę razy. Tylko
> raz komputer totalnie uwiesił się z powodu błędu kontrolera po takiej
> operacji więc nie jest źle ;-)
>
> Dzięki za wyjaśnienia i pozdrawiam. :-)

Hehehe, przypomniało mi się, jak kiedyś chciałem iść do kumpla z
dyskiem, a brat chciał grać w grę, to akurat o amigę chodziło. Wziąłem
skopiowałem grę z bibliotekami do ram dysku, uruchomiłem i odłączyłem
najpierw taśmę, a potem zasilanie od dysku 3,5". Brat sobie grał, a ja
poszedłem do kumpla.
MSPANC.