Re: Ekspert od procków Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 16:39:24 MET DST

"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message
news:4bd300fc$1@news.home.net.pl...

> Bez problemu - xeon jest zgodny z x86.

OK.

> To zadzwoń do nich - podaj im swój service tag i Ci podpowiedzą.

Już dzwoniłem... Panienka w telefonie podała mi dokładnie listę
procków ze strony internetowej - patrzyłem na tą listę w czasie
rozmowy...

> Być może upgrade firmware będzie potrzebne, najlepiej, jakbyś do nich
> zadzwonił. Jak podasz service tag, to będą wiedzieć, jakiej wersji masz
> firmware, co było w środku i pomogą. Być może mają nawet odpowiednie
> procki na sprzedaż.

Chyba przeceniasz zdolności serwisantów. Posługują się oni tylko swoją
website.
Ja też tak potrafię... I jasne że mają procki na sprzedaż... Panienka
wysłała mi
nawet link e-mailem do tej listy procków na sprzedaż, patrz:
http://accessories.us.dell.com/sna/category.aspx?c=us&category_id=7002&cs=04&l=en&s=bsd&mfgpid=167795&chassisid=8729
Zwróć uwagę na ceny :-) Celeron 440, 2GHz i 512M cache za $165 :-)))))

Dlatego właśnie pytam kolegę wyżej, gdzie znalazł u Dela procek E2160 dla
SC440.