Re: Ekspert od procków Intela

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 16:31:30 MET DST

Pszemol pisze:

> Gdzie dokładnie w suporcie Della znalazłeś że obsługuje procki E2160?
> Jak szukam na stronie Dalla cpu upgrade to mi wyskakują głównie Celki,
> Pentium D 3.0GHz, 800MHz FSB i Xeony 3040-3070.
> Nie znam się na tych prockach Intela, nie wiem w ogóle co to ten Xeon
> czy to jakiś serwerowy wynalazek czy pójdzie na tym Windows?

Bez problemu - xeon jest zgodny z x86.

> Dlatego pytam tu na grupie o kogoś, kto się zna... Podajesz mi link do
> witryny Intela - trudno mi się w tych ilościach różnych kostek połapać.
> Wolałbym skorzystać z czyjejś wiedzy :-)
>
> Zresztą, w suporcie Della jest informacja z czasów, gdy ten serwer
> sprzedawano, czyli 2006-2007 rok. Nie sądzę aby aktualizowano
> te tabelki co roku i dodawano nowe procki do listy bo akurat podejdą...

To zadzwoń do nich - podaj im swój service tag i Ci podpowiedzą.

> Myślałem że ktoś może mi podpowiedzieć że któraś z nowszych serii
> procków podejdzie pod tą płytę bo ma tą samą podstawkę LGA775,
> te same napięcia i te same sygnały na pinach.... coś w tym guście.

Być może upgrade firmware będzie potrzebne, najlepiej, jakbyś do nich
zadzwonił. Jak podasz service tag, to będą wiedzieć, jakiej wersji masz
firmware, co było w środku i pomogą. Być może mają nawet odpowiednie
procki na sprzedaż.