Re: Ekspert od procków Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 24 Apr 2010 - 15:58:15 MET DST

"zen3x" <zen3x@o2.pl> wrote in message
news:058acc13-480e-4082-b1d9-b5652efd1ebb@b6g2000yqi.googlegroups.com...

> W supporcie della pisze jakie procesory obsługuje Xenon od 3040-3060
> oraz e2160. Informacje techniczne o procesorach
> http://www.intel.com/support/processors/sb/CS-028967.htm

Gdzie dokładnie w suporcie Della znalazłeś że obsługuje procki E2160?
Jak szukam na stronie Dalla cpu upgrade to mi wyskakują głównie Celki,
Pentium D 3.0GHz, 800MHz FSB i Xeony 3040-3070.
Nie znam się na tych prockach Intela, nie wiem w ogóle co to ten Xeon
czy to jakiś serwerowy wynalazek czy pójdzie na tym Windows?
Dlatego pytam tu na grupie o kogoś, kto się zna... Podajesz mi link do
witryny Intela - trudno mi się w tych ilościach różnych kostek połapać.
Wolałbym skorzystać z czyjejś wiedzy :-)

Zresztą, w suporcie Della jest informacja z czasów, gdy ten serwer
sprzedawano, czyli 2006-2007 rok. Nie sądzę aby aktualizowano
te tabelki co roku i dodawano nowe procki do listy bo akurat podejdą...

Ciekawe że Tobie wyskoczył E2160 - to już coś nowszego, "chłodniejszego"
niż Pentium D 3.0GHz. Napisz proszę jak go znalazłeś u Della... :-)

Myślałem że ktoś może mi podpowiedzieć że któraś z nowszych serii
procków podejdzie pod tą płytę bo ma tą samą podstawkę LGA775,
te same napięcia i te same sygnały na pinach.... coś w tym guście.