Re: Grafika do PCI-E x 4

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 15:04:09 MET DST

> Wygląda to jak normalny slot x16.

Czyli zaden problem ;)

> O, to ciekawe - myślałem że będzie gorzej, a tu między x 4 a x 16
> różnica nieduża, pomijając może MS Flight Simulator.

No nie calkiem az tak dobrze, poniewaz artykul ten jest o PCI-E 2.0
a ty zapewne masz 1.x. Jesli pamiec mnie nie myli - 2.0 x4 ma
przepustowosc taka jak 1.0 x8.

Niemniej widac z tych wynikow rowniez, ze spadek predkosci zaczyna
sie przy dosc duzych rozdzielczosciach (patrz kolejne wyniki dla Crysis),
wiec idac tu na maly kompromis nadal da sie sie pograc.

pozdrawiam,
Vituniu.