Re: Grafika do PCI-E x 4

Autor: PeJot <PeJot_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 20:52:42 MET DST

Vituniu pisze:

> No nie calkiem az tak dobrze, poniewaz artykul ten jest o PCI-E 2.0
> a ty zapewne masz 1.x. Jesli pamiec mnie nie myli - 2.0 x4 ma
> przepustowosc taka jak 1.0 x8.

Płyta jest taka

http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4COREDUAL-SATA2

Instrukcja mówi tylko o PCI Express i podaje przykładowe modele kart w
przedziale GeForce 6800 do 8800 i trochę Radosławów.

> Niemniej widac z tych wynikow rowniez, ze spadek predkosci zaczyna
> sie przy dosc duzych rozdzielczosciach (patrz kolejne wyniki dla Crysis),
> wiec idac tu na maly kompromis nadal da sie sie pograc.

Jakiej karty szukać, żeby nie przesadzić z wydatkami, a uzyskać
zadowalające wyniki ? Nie chcę kupować karty "na zaś", bo w przyszłości
płyty nie zmienię, raczej cały komputer. Nie chciałbym też specjalnie
zmieniać zasilacza 400 W na większy, gdyby grafika potrzebowała dużo prądu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem