Re: Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?

Autor: Waldek <niet_at_niet.net>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 12:16:08 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@spam.pl> napisał w wiadomości
news:hqouk3$6au$1@inews.gazeta.pl...

> Chętnie obejrzałbym jakieś testy wydajności CUDA, ale nie znalazłem porównwnia
> kart, a tylko porównania konkretnych aplikacji działających z i bez CUDA.

No to ogladaj - tu jest dość orientacyjny ranking wydajnosci kart w
wykorzystaniu cudaków do obliczen
- w tym wypadku białek

Prosze nie sugerować się kartami ATI na wykresie - bo to całkiem inna bajka

http://www.techpowerup.com/reviews/Inno3D/GeForce_GTX_275_OC/images/folding.gif

A z nowszej generacji pasywnych kart masz np. Zotaca GT240
wydajnosciowo-cudakowo bedzie zblizony do ~9800GT

Pozdrawiam