Re: Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?

Autor: latet <latet_at_spam.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 09:32:32 MET DST

> http://www.allegro.pl/item915617858_hit_gigabyte_geforce_gt_240_512mb_gddr5_hdmi_sklep.html
> A ci chodziło o pasywną smażącą się w budzie czy cichą?

Chodziło mi o pasywną. I wcale nie musi sie smażyć. Obecnie moja pasywna 9600GT
w spoczynku nie przekracza 55C a w ciężkich benchmarkach 80C. Sugerujesz, zę
pasywna GT240 grzałaby się znacznie bardziej?

> http://www.chip.pl/testy/podzespoly-pc/karty-graficzne/gainward-geforce-gt-240-golden-sample-1024mb-gddr5
> Pisałeś cuś o CUDA !?

A czy wzrost wydajności w CUDA nie jest proporcjonalny do wzrostu wydajności w
3D?
Chętnie obejrzałbym jakieś testy wydajności CUDA, ale nie znalazłem porównwnia
kart, a tylko porównania konkretnych aplikacji działających z i bez CUDA.

latet