Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Fri 23 Apr 2010 - 08:33:59 MET DST

> Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
> że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
> wymagań.

Tak, wygląd ma dla mnie znaczenie. I akurat ten pen jest w moim
guście.
Co do reszty, to myślę że parametry sa jakimś kopromisem, zważywszy na
stosunek do ceny.
W morelach 95zł a mi się go udało nabyć za 80zł ze wszystkimi kosztami
dodatkowymi.

Dziś będe go miał juz do dyspozycji, więc napiszę co i jak :)