Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 13:23:50 MET DST

Dnia 2010-04-22 13:07, Użytkownik Robbo napisał:

> Rozumiem, że dla Ciebie parametr "szybkość odczytu/zapisu" jednoznacznie
> definiuje "gównianość". Pozostałe kwestie, jak bezpieczeństwo danych,
> jakość, marka to zupełnie takie sobie nic...

Bezpieczeństwo zależy od użytkownika.
Bardzo chętnie poczytam jak ustalić jakość nowego produktu.
Bardzo chętnie poczytam jakie znaczenie ma marka w sytuacji kiedy
pamięci robi trzy fabryki a obudowy do nich i dokładanie swojej
"marki" dwadzieścia.
Poza ceną i prędkościami jedyne znaczenie ma wygląd, ale to zakładam
że kupujący sobie odpowiednio dobrał do swoich upodobań lub
wymagań.

Pozdrawiam