Re: Pendrive Transcend 8GB

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 22:44:55 MET DST

LeP pisze:

> Użytkownik "wwwojtek1"
> Nawiązując zaś do innych postów, czyli co do trwałości, najcięższy test
> przeszedł mój dwugigowy stary platinum. Wyprałem go w programie w 60
> stopniach i jeszcze dodatkowo wypłukałem w płynie do zmiękczanie i
> odwirowałem. Po wyschnięciu działał jeszcze rok.

Ja miałem jakiś noname 64MB dodawany kiedyś do bodaj 10 licencji na
MKSVira - prany kilkanaście razy w pralce, działał po wyschnięciu
zawsze, tylko czasem trzeba było go formatować :P
Kilka razy spadł z pierwszego piętra na chodnik, po chyba 2 latach,
szkiełko nad diodą gdzieś zginęło, skuwka się połamała straszliwie oraz
plastik się nieco pozdzierał. Ale cały czas był sprawny.