Re: Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 18:16:34 MET DST

Proces latet <latet@spam.pl> zwrócił błąd:

> Nie wiem... o ile wydajniejsze jest 9800GT od 9600GT? Z tego co widzę w sieci,
> to różnica niekoniecznie jest znacząco odczuwalna.
> GT240 też nie powala wydajnością...
>
> Chyba jeszcze za wcześnie na przesiadkę...

Znaczącą różnicę w CUDA będziesz miał od GTX260 w górę. 9600 GSO który
ma 96 stream processorów jest mocniejszy od zwykłej 9600 GT w niektórych
testach, ale nie we wszystkich (w niektórych jest słabszy) i nie tak
dużo jak można oczekiwać. Od GTX260 jest na tyle słabszy, że gry z CUDA
PhysX szybciej działają kiedy sam GTX je obsługuje niż kiedy 9600 GSO
robi za PhysX. 9800 GT daje kopa w niektórych grach, jakichś trzech, ale
niewielkiego. Programy wideo używają więcej mocy do obliczeń niż gry,
więc zyskają bardziej, ale dopiero od czegoś o wydajności GTX260 będzie
to opłacalne. A tego pasywnego nie ma. I coolera pasywnego też nie ma.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8