Re: Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Thu 22 Apr 2010 - 01:13:08 MET DST

latet pisze:

> Nie jestem aż taki radykalny w decyzjach :) Mocniejsza karta w CUDA
> przydałaby mi się, ale jeśli takiej na razie nie ma, to po prostu poczekam.

Kazda pasywna kart amusi gdzies oddac cieplo. Oddaje je do radiatora.
Jesli nie masz czym rozproszyc tej temepratury to jestes w d...
Obojetnie czym ja rozporyszysz - woolnoobrotowym wentylem na coolerze
GPU czy wentylami w budzie genrujacymi przewiew jakis tam halas bedzie.
Moim zdaniem nigdy nie kupisz niczego mocniejszego niz ta Twoja karta z
takim chlodzeniem. Pasywne chlodzenie to slepa uliczka.