Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 12:12:50 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"

>Można go postawić na skos a on się nie przewróci bo producent
>przyjedzie i go wspiera. :-)

Mniej więcej.

>A tak na prawdę to poza ceną różni się możliwością wykupienia
>lub wynegocjowania gwarancji na okres planowego użycia sprzętu
>co dla firmy zarabiającej na pracy tego komputera jest ważniejsze
>od ceny podstawowej. Przy czym ma to znaczenie w firmie która
>takich komputerów na od kilkudziesięciu w górę.
>Do obsługi hurtowni Pana Staszka składak zrobiony przez sąsiada
>będzie tańszy a równie dobry. A sąsiad w razie awarii zareaguje
>równie szybko i skutecznie co renomowany producent składaka
>firmowanego przez znaną markę.

Niekoniecznie. Już przy kilku komputerach zaczyna mieć znaczenie np. to,
że reinstalacja komputera odbywa się w 30 minut z jednej płyty, a nie
w kilka godzin z fafnastu różnych nośników. (i proszę mi tu nie
wyskakiwać ze slipstreamingiem - nie ta skala).

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /