Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 12:39:06 MET DST

Dnia Wed, 21 Apr 2010 12:12:50 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> Niekoniecznie. Już przy kilku komputerach zaczyna mieć znaczenie np. to,
> że reinstalacja komputera odbywa się w 30 minut z jednej płyty, a nie
> w kilka godzin z fafnastu różnych nośników. (i proszę mi tu nie
> wyskakiwać ze slipstreamingiem - nie ta skala).

Zakładając, że rozmawiamy o komputerach o tej samej konfiguracji sprzętowej
(takie są przecież firmowe składaki) i nie interesują nas sprawy licencyjne
przygotowanie odpowiedniego obrazu systemu z możliwością zainstalowania go
na wielu stacjach jest rzeczą tylko w niewielkim stopniu pracochłonną...
Ale my tu ciągle rozważamy potencjał hipotetycznego Pana Czesia z hurtowni
po sąsiedzku, więc już sam zaczynam wątpić co Pan Czesio tam oferuje;)
P.S.
Oczywiście też jestem zdania, że do firm tylko składak oryginalny, ale to
tylko ze wzgledu na "wsparcie" jakie dają a nie to z jakich wspaniałych,
niezawodnych i przetestowanych części jest stworzony.

--
Marcin