Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 12:09:21 MET DST

Dnia 2010-04-21 11:53, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

> Owszem. Firmowy komputer ma wsparcie producenta.

Można go postawić na skos a on się nie przewróci bo producent
przyjedzie i go wspiera. :-)

A tak na prawdę to poza ceną różni się możliwością wykupienia
lub wynegocjowania gwarancji na okres planowego użycia sprzętu
co dla firmy zarabiającej na pracy tego komputera jest ważniejsze
od ceny podstawowej. Przy czym ma to znaczenie w firmie która
takich komputerów na od kilkudziesięciu w górę.
Do obsługi hurtowni Pana Staszka składak zrobiony przez sąsiada
będzie tańszy a równie dobry. A sąsiad w razie awarii zareaguje
równie szybko i skutecznie co renomowany producent składaka
firmowanego przez znaną markę.

Pozdrawiam