Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 11:57:30 MET DST

Olek wrote:

> co Ty pieprzysz, za przeproszeniem.
> Przecież w Chieftecu wszelkie dyski, napędy optyczne i karty montujesz
> bez użycia śrubokręta.
> Chyba w życiu tej obudowy nie widziałeś w środku.

A te śrubki, to pewnie w fotoshopie złe Mzimu domalowało?
http://pclab.pl/news40827.html
http://www.madtech.pl/pliki/chieftec/dx01wdu/chieftec_dx01wdu5.jpg
http://img97.imageshack.us/img97/4307/dscf2004g.jpg

> jak szukasz komputera na allegro to ja to ujmę tak - bez komentarza.

Czyli te obudowy Lian-Li na allegro są inne niż obudowy tej samej firmy w
sklepach? Znaczy co, jakieś podróbki sprzedają?

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl - solidny hosting dla wymagających