Jaka mocna, ale pasywna grafika z CUDA?

Autor: latet <latet_at_spam.pl>
Data: Wed 21 Apr 2010 - 11:29:10 MET DST

Witam,

Czy możecie mi polecić kartę graficzną, które spełnia następujące wymagania:

- obsługa CUDA, a więc koniecznie nVidia
- chłodzenie pasywne (!!!)
- wydajność 3D i CUDA większa od GF 9600GT
- niewielka prądożerność (technologia nowsza niż 65 nm)

Chcę ją zamontować na płycie Gigabyte GA-EP35-DS4 (chipset Intel P35). Procek
tam mam Core 2 Duo E8200.

Jeśli takiej karty jeszcze nie wyprodukowano, to po prostu poczekam. Na razie
mam pasywną 9600GT (65nm 512 GDDR3, Gigabyte) i jakoś z tym żyję, choć przydałby
się większa wydajność w CUDA (żądny mocy CUDA program to nReveal).

Dzięki,

latet