Re: dobra sprawdzona konfiguracja - ze zintegrowana grafika - pod biuro

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 13:29:42 MET DST

On Sun, 18 Apr 2010 00:43:22 +0200, zielony bazyliszek
<bazyliszekzielony@amorki.pl> wrote:

>Gigabyte ..........-Sh2

Albo mam pecha albo coś nie tak z niektórymi modelami Giagabyte. U
kumpla 2 kolejne sztuki H55M-S2H (pod i3 530 - właśnie do biura )
wyzionęły ducha. Jedna od razu po zakupie - wywaliła sie już na
instalacji systemu a po restarcie pozostała martwa. Druga - wymieniona
w ramach gwarancji - poprawocowała kilka godzin, po czym przestały
działa porty SATA i po wyłącznie stan taki sam jak tej pierwszej.
Wymienione na Asusa P7Q57-M DO z którym też był problem bo nie dawało
na nim zainstalowac systemu (64-bit Win7 Pofessional) - wywalało sie
na błędach pamieci. Pomogło obniżenie napięcia na pamieciach i dziął
od kilku tygodni stabilnie.

Zdrówko