Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Zbigniew Cofała <adres.w_at_stopce.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 22:04:13 MET DST

http://www.redplanettrading.com/ebay/cases/optiplex740/barebone/optiplex740_smt_barebone_inside_800.jpg

http://www.pc.ibm.com/de/lenovo/pressephotos/imgs/produkte/thinkcentre/thinkcentre_a_serie/thinkcentre_a50p_internal.jpg

> Znaczy się pusty komputer bez dysków itp?
> Bo porównujesz coś "obsadzonego na maksa" gdzie kabli zasilających i
> sygnałowych musi być wiele (choć faktycznie mogły by być ładniej
> uporządkowane, pospinane, poukładane - co tam kto praktykuje) z gołym
> biurowym czymś z jedym dyskiem i wszystkim zintegrowanym, gdzie zasilacz
> nie ma ani jednej zbędnej wtyczki na zapas...

http://img231.imageshack.us/img231/8065/delld.jpg
Tu masz mój komputer z dwoma dyskami w mirrorze, DVD, dodatkowym panelem na
z czytnikami kart na przedniej ścianie (szary kabel). Ponieważ komputer
kupiłem bez dysku i bez taśm sata, włożyłem swoje - kilka cm za krótkie i
dlatego idą trochę na ukos. Zwróć uwagę że cały komputer można otworzyć i
rozebrać bez jednego śrubokręta - wszystko jest na ramkach i zatrzaskach,
począwszy od kart rozszerzeń, poprzez urządzenia 5.25 cala, a na dyskach
skończywszy. A z zasilacza jest jeszcze jedna duża i jedna mała wtyczka do
zasilania.

--
Zbigniew[at]Cofala[dot]com
http://turox.pl