Re: laser mono - dupleks sprzetowy

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 14:31:00 MET DST

Dnia 20-04-2010 o 14:56:49 gogo <gogo@gogo.gogo> napisał(a):

> To co potrzebuje i na co zwracam uwagę to:
> - dostępne zamienniki toneru o zwiększonej pojemności - najlepiej co
> najmniej 6-7k stron w cenie ok 150zl -> tak jak przy poprzedniej
> drukarce - z racji tego ze jak na warunki domowe dużo drukuje, to nie
> oplaca mi się kupować drukarki z malym tonerem (zamiennik 2-3k stron po
> 150zl i wiecej)
> - dobrze by bylo żeby za 10 lat do podanego modelu byly łatwo dostepne
> zamienniki tonerów, ewentualne części i serwis - "egzotycznym" drukarkom
> mówie nie
> [...]

To może Brother 5340D?
Na razie testuję, ale wyniki są obiecujące. Poprzednie modele (5240)
zebrały w firmie dobre recenzje, podobnie jak atramentówki.
Co prawda widzę, że zamienniki na 8 tys. stron kosztują coś koło 250 zł,
ale to względnie nowy model i mam nadzieję, że cena z czasem spadnie.
Pierwsze wrażenie - jest szybka, nawet w dupleksie! Plakaty itp. jak
najbardziej. Książeczkę do zszycia już sobie wydrukowałem.

--
Brak sygnaturki.