Re: laser mono - dupleks sprzetowy

Autor: gogo <gogo_at_gogo.gogo>
Data: Tue 20 Apr 2010 - 16:16:50 MET DST

On 2010-04-20 14:31, Sławek Maculewicz wrote:

> To może Brother 5340D?
> Na razie testuję, ale wyniki są obiecujące. Poprzednie modele (5240)
> zebrały w firmie dobre recenzje, podobnie jak atramentówki.
> Co prawda widzę, że zamienniki na 8 tys. stron kosztują coś koło 250 zł,
> ale to względnie nowy model i mam nadzieję, że cena z czasem spadnie.
> Pierwsze wrażenie - jest szybka, nawet w dupleksie! Plakaty itp. jak
> najbardziej. Książeczkę do zszycia już sobie wydrukowałem.

Dwie rzeczy rzucają mi sie w oczy:
        - w standardzie tylko 16 mega ramu - przyznam ze nie sprawdzalem ale
pewnie do drukarek ram to drożyzna
        - bęben jest osobno - tutaj boje sie, że jak cos wpadnie do drukarki i
przemieli się na bębnie to od razu bede mial spory wydatek - z tego co
znalazlem to prawie 500zl