Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: Robert <robert.dz_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 20:23:35 MET DST

Witam

Mam następujący problem. Komputer po naciśnięciu przycisku PWR włącza się
na sekundę, dwie. Zapala się dioda zasilania, ruszają wentylatory po czym
wszystko staje. Problem pojawi się po zawieszeniu komputera podczas pracy
idle. Twardy reset i pojawiły się wyżej opisane objawy.

Maszyna to Athlon II x435 na zasilaniu Chieftec hpc-360-202. Do tej pory
wszystko pracowało w OK. Odpiąłem z płyty wszystko poza wentylatorami,
nic to jednak nie zmieniło. Podłączona to tego samego zasilacza inna
płyta z procesorem rusza bez problemu. Zmierzone wtedy napięcia są
poprawne. Przeoczyłem (o ile to ważne) sprawdzenie dodatkowej linii 12V.
Może macie jakieś sugestie (drugiego zasilacza i CPU do sprawdzenia nie
posiadam).

pozdr Robert