Re: Problem - komputer włącza się na chwilę

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 19 Apr 2010 - 10:45:25 MET DST

Robert pisze:
> Witam
>
> Mam następujący problem. Komputer po naciśnięciu przycisku PWR włącza się
> na sekundę, dwie. Zapala się dioda zasilania, ruszają wentylatory po czym
> wszystko staje. Problem pojawi się po zawieszeniu komputera podczas pracy
> idle. Twardy reset i pojawiły się wyżej opisane objawy.
>
> Maszyna to Athlon II x435 na zasilaniu Chieftec hpc-360-202. Do tej pory
> wszystko pracowało w OK. Odpiąłem z płyty wszystko poza wentylatorami,
> nic to jednak nie zmieniło. Podłączona to tego samego zasilacza inna
> [...]

Spróbuj przed włączeniem komputera docisnąć palcem chipset. Pewnie
poszły łączenia pod nim i dlatego taki objaw. Dosyć znany ostatnio
przypadek. Ale to nie zmowa producentów - to wymysł uni z ROHS - cyną
bezołowiową. Płyta pewnie pójdzie na złom (bo nie opłaca się naprawiać
często), ale to takie ekologiczne stosowanie tej cyny bezołowiowej.