Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 16:14:21 MET DST

W dniu 2010-04-18 14:58, Roger(OS) pisze:
> Hmm, a wpadlem na pomysl zaoszczedzenia 200-300zl - nie brac karty
> graficznej, a jedynie zasttanowic sie nad dobra karta zintegrowana i plyta
> z gniazdem PCI-E 16x za kilka miesiecy wlorzylbym tam cos co spadnie z ceny
> i bylo by cacy - tylko jaka plyte z karta na sobie polecicie?
> Z gier to bedzie tylko The Sims i World of Warcraft, nie gra w ogole w
> strzelanki !
Bardzo sprytnie, w tą stronę też bym szedł - zwłaszcza że może się
okazać że zintegrowana karta w zupełności wystarczy do tych zastosowań i
nie będzie konieczności wymiany

Może być, aczkolwiek miałem gdy raz tą płytę w ręce to miała mały
mankament - było słychać syczenie-piszczenie dławików w układzie
zasilania procesora (zwłaszcza w spoczynku/idle). Ale tą przypadłość ma
od pewnego czasu bardzo wiele płyt, niestety.