Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Roger(OS) <mrroger_at_anti.spam.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 14:58:09 MET DST

Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:36:33 +0200, BartekK napisał(a):

> Ale do czego używany?

> cytując z tej aukcji "MOC 6,0 ghz" i "ASROCK N68-S - bardzo dobra płyta
> główna, najnowszy trend" - po takich tekstach (zwłaszcza co do płyty
> tego producenta) radziłbym omijać tego sprzedawcę bardzo szerokim
> łukiem. To jest najgorszy chłam, klasy ECS. Do kompletu wyjąca grafika
> (a wcale niezbyt wydajna, tylko pytanie czy w ogóle jakaś wydajna jest
> tu potrzebna), najmniejszy dysk twardy jaki się trafił w hurtowni... To
> jest "zestaw dla frajerów co nie wiedzą czego i do czego potrzebują",
> [...]

Hmm, a wpadlem na pomysl zaoszczedzenia 200-300zl - nie brac karty
graficznej, a jedynie zasttanowic sie nad dobra karta zintegrowana i plyta
z gniazdem PCI-E 16x za kilka miesiecy wlorzylbym tam cos co spadnie z ceny
i bylo by cacy - tylko jaka plyte z karta na sobie polecicie?
Z gier to bedzie tylko The Sims i World of Warcraft, nie gra w ogole w
strzelanki !
Moze cos a'la:
http://www.allegro.pl/item988644147_dfi_blood_iron_lanparty_785g_m35_ddr3_pod_amd_box.html

--