Re: Jaki PC do 1500zl

Autor: Roger(OS) <mrroger_at_anti.spam.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 18 Apr 2010 - 16:26:03 MET DST

Dnia Sun, 18 Apr 2010 16:14:21 +0200, BartekK napisał(a):

> Bardzo sprytnie, w tą stronę też bym szedł - zwłaszcza że może się
> okazać że zintegrowana karta w zupełności wystarczy do tych zastosowań i
> nie będzie konieczności wymiany

> Może być, aczkolwiek miałem gdy raz tą płytę w ręce to miała mały
> mankament - było słychać syczenie-piszczenie dławików w układzie
> zasilania procesora (zwłaszcza w spoczynku/idle). Ale tą przypadłość ma
> od pewnego czasu bardzo wiele płyt, niestety.

W takim razie sa jakies inne, bardziej solidnie wykonane plyty?
Zastanawiam sie nad taka ze zintegrowana karta poniewaz jak pisalem gier
bedzie minimalnie (Sims'y oraz WoW) wymagania te gry maja praktycznie
zerowe, a porzadna plyta jednak jest wskazana w PC. Moze sa jakies plyty ze
zintegrowanymi ukladami GeForce?
Prosze o polecenie lub chocby wypisanie plyt godnych uwagi.

--
Pozdrawiam
Roger(OS)