Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 19:05:59 MET DST

Quoted:
Kuba (qbutek@onet.pl)
in news:hq5lfg$j2p$1@news.onet.pl

> Do Brothera komplet dobrej jakości zamienników kupisz za 40-50 PLN, a
> można jeszcze sporo taniej.

No właśnie, jak jest z tą jakością zamienników? Czy porównywałeś?
Bo ja nie mam dobrych doświadczeń raczej. Zawsze się albo rozmazywały,
były mniej odporne na wodę, albo jakoś trochę rozlewały na papierze (jak
się dobrze przyglądnąć). Ale może nie spotkałem dobrych, bo zwykle miałem
oryginały.

Czy te droższe są tak dobre jak oryginały?

Pozdrawiam,
Marcin Sz.