Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Sat 17 Apr 2010 - 18:55:41 MET DST

Marcin Szumilas pisze:

> No właśnie, jak jest z tą jakością zamienników? Czy porównywałeś?

W stosunku do oryginalnych na wydrukach nie ma żadnej widocznej różnicy,
przy czym ja niemal wyłącznie drukuję faktury, adresy na kopertach i
czasem jakiś tekst.

> Bo ja nie mam dobrych doświadczeń raczej. Zawsze się albo rozmazywały,
> były mniej odporne na wodę, albo jakoś trochę rozlewały na papierze (jak
> się dobrze przyglądnąć). Ale może nie spotkałem dobrych, bo zwykle
> miałem oryginały.

Nic z tych rzeczy nie stwierdziłem, aczkolwiek ActiveJety najtańszymi z
zamienników nie są - może przy tych całkiem najtańszych (po 4-5 PLN) się
zdarza; ja płacę średnio coś koło 13 PLN/szt. i jest OK.

> Czy te droższe są tak dobre jak oryginały?

Przy moich zastosowaniach zdecydowanie tak.

> Pozdrawiam,
> Marcin Sz.

Pozdrawiam,
Kuba