Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 12:32:02 MET DST

Dnia 15-04-2010 o 03:09 Kuba napisał na pl.comp.pecet:

> Wiesz, zasadniczo zanim ta głowica padnie (masz 2 lata
> gwarancji/rękojmi, więc koszt eksploatacji należy uwzględnić w dłuższym
> okresie) to oszczędności na materiałach eksploatacyjnych z nawiązką
> pozwolą na zakup nowego urządzenia.

Jeżeli w serwisie udowodnią, że używałeś zamienników - nici z gwarancji.
Co do oszczędności to się zgodzę, pod warunkiem, że ktoś dużo drukuje.

> Zobacz sobie jakiegoś HP, ile kosztuje komplet atramentów - czarny plus
> kolorowe to wychodzi (szybko sprawdzone na Allegro) 150-200 PLN.
> Do Brothera komplet dobrej jakości zamienników kupisz za 40-50 PLN, a
> można jeszcze sporo taniej.

No widzę tę różnicę, szczególnie w tych najnowszych HP.

> Pytanie zasadnicze, czy komplet atramentów starcza Ci na miesiąc czy na
> rok? Pytanie ile w tym czasie na eksploatację wydałeś...

Ze mną jest bardzo dobrze. Przyzwoite regenerowane tusze 2X42ml mogę kupić
za 30zł :) Jeżeli tusz nie wyschnie lub wycieknie - rok z głowy.
Gorzej jak już będę musiał się z nią pożegnać...

W każdym razie dzięki za wszystkie informacje.

Pozdrawiam

--
WiesłaW
Opera Mail