Re: Jaki dysk do Raid 0 ?

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Thu 15 Apr 2010 - 11:27:12 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:hq6lkh$5jf$4@news.lublin.pl...

> Skoro tak mówisz...
>
> Można wiedzieć w jaki sposób wykorzystujesz ten Raid (konkretne ustawienia
> systemu i PS-a)? Jaka jest waga zwykle obrabianych plików?

Wszystko defaultowe. Skracze tylko poustawiane.
Win7 - pisałem tu już o tym kiedyś. Waga plików różna w zależności jaką
grafikę (na jaki nośnik) akurat projektuję, czyli rozrzut bardzo duży.
Pracowałem z 1 dyskiem po czym po jakimś czasie dokupiłem taki sam drugi i
zestawiłem w RAID 0.

Pozdr.
www.elipsa.info