Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Apr 2010 - 13:01:43 MET DST

Dnia 12-04-2010 o 14:10 Kuba napisał na pl.comp.pecet:

> Bladego pojęcia nie mam o kosztach wymiany,

Pytanie zostawię więc otwarte dla użytkowników, którzy mieli lub będą
mieć taki problem.

> Praktycznie w każdej drukarce taniej jest kupić nową maszynkę niż
> wymieniać głowicę,

W każdej drukarce, która posiada stałą głowicę owszem. Ale są drukarki
w których głowica jest w pojemniku z tuszem, dlatego jest taka różnica
w cenie tuszu.

> ale zanim ta padnie sprzęt zużyje się fizycznie i moralnie.

To jest właśnie największy dylemat. Jeżeli ktoś dużo nie drukuje, chce
kupić sprzęt na lata. Urządzenia wielofunkcyjne są wygodne w użyciu i
dość tanie, ale gdy padnie taka głowica są praktycznie bezużyteczne.
Nie tyle moja drukarka, co skaner zużył się w powyższy sposób (brak
wsparcia dla nowych systemów). Wcześniej czy później trzeba będzie
zdecydować się na jakieś rozwiązanie, a ponieważ ten Brother to bardzo
ciekawa propozycja, stąd moje pytanie o wytrzymałość głowicy.
W moim pierwszym Canonie głowica wytrzymała jakieś 2 lata. Następna
HP (bez zintegrowanej głowicy) pracuje już prawie 8 lat.

--
WiesłaW
Opera Mail