Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 10:27:17 MET DST

Dnia 11-04-2010 o 15:44 Kuba napisał na pl.comp.pecet:

> Wielofunkcyjny Brother, DCP jeśli nie potrzebujesz faxu, MFC jeśli
> potrzebujesz.
> Zamienniki śmiesznie tanie, sprzęt całkowicie bezproblematyczny.

Wydawać by się mogło, że te Brothery to jakieś idealne urządzenia.
Tymczasem nic nie piszesz(cie) o wadach. Od razu mówię, że nie miałem
kontaktu z Brotherami, ale czytając dane techniczne nasuwa się
kilka pytań.
1. Jeżeli tusze takie tanie, to znaczy że nie posiadają głowicy
drukującej. Ponieważ miałem taki przypadek z Canonem (koszt głowicy
przekraczał cenę drukarki) zapytam - ile kosztuje taka głowica do
Brothera jeśli w ogóle jest wymienialna, a może jest wieczna? :)
2. Czy da się drukować jeżeli zabraknie jakiegoś tuszu?
3. Ponieważ drukarka podobno czyści głowice automatycznie (musi być
cały czas pod napięciem), po jakim czasie zużyje ten tusz nie drukując
nic i ile bierze prądu przy takim czuwaniu?

Pozdrawiam

--
WiesłaW
Opera Mail