Re: urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 14:44:37 MET DST

adam pisze:
> Witam
> Potrzebuje kupic nowe urzadzenie wielofunkcyjne (atrament), uzywany do tej
> pory Canon zepsul sie i nikt nie chce go naprawic.
> Mam tylko 2 wymagania: stosunkowo niska cena zakupu i tania ekspoatacja
> (tanie zamienniki wkladow). Wydajnosc czy jakosc wydrukow nie ma zadnego
> znaczenia.
> Dzieki, pozdrawiam
> Adam

Dopiero co było.
;)

Wielofunkcyjny Brother, DCP jeśli nie potrzebujesz faxu, MFC jeśli
potrzebujesz.
Zamienniki śmiesznie tanie, sprzęt całkowicie bezproblematyczny.
Jeśli chcesz zupełnie tanio, system stałego zasilania (CISS) za około 70
PLN kupisz, a potem pół litra atramentu taniej niż oryginalny wkład.
;)

Pozdrawiam,
Kuba