Re: ASUS 1201N, Win7 i problem z powrotem ze stanu wstrzymania

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sun 11 Apr 2010 - 17:53:09 MET DST

W dniu 2010-04-11 16:57, Tomaszek pisze:
> [...]

Wolalbym jednak jakies bardziej rzeczowe komentarze, a mniej emocjonalne
:) Tez nie lubie produktow MS, ale jednak z nich korzystam.

> Jakby kupił goły netbook bez systemu to rozumiem, ale on kupił netbook z
> systemem operacyjnym. Takie rzeczy przed sprzedażą powinny być przez
> producenta sprawdzone. W czym jak w czym, ale w netbooku jest to jednak
> często używana funkcja. Zapewne Asus i M$ są z siebie zadowolone i nie
> mają sobie nic do zarzucenia #$#%$%!!

Nie wiem jak ASUS i MS, byc moze to bubel. Win7 byl faktycznie wraz z
tym modelem netbooka, jest w takiej wersji na nim, ze domyslnie wraz z
systemem zainstalowaly sie od razu wszystkie programy i sterowniki
ASUSa, wiec zakladam, ze jest to system gotowy do pracy bez zadnych
kombinacji. Zamykanie pokrywy powinno przelaczac w stan wstrzymania i
nic w tym dziwnego - dziala to automatycznie od razu i jest raczej
potrzebne w celu oszczednosci baterii.
W poniedzialek bede dzwonil do serwisu ASUSa, ale na razie pytam na
grupie, bo moze ktos juz sie z tym spotkal.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ (a email dosc podobny ;))