Re: system 7 na laptopie

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 19:07:08 MET DST

Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:07:40 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
> wiadomości
>
> Powiedziałeś, że skoro nie mam ochoty na nauczenie się nowego, niech będzie
> UI, to jestem z epoki kamienia łupanego, a do tego mogę sobie używać starych
> wersji, bo nikt mi tego nie zabrania.
> Do tego sprpwadza siÄ™ ta dyskusja.
> No więc Ci jeszcze raz odpowiadam:
> 1. nie widze potzreby zmuszania mnie do nauki owego czegoÅ› tylko dlatego, ze
> ktos wymyslił coś bardziej przebajerowanego, tym bardziej, ze do tej pory i
> tego oczekuje nadal, szanowane były gusty dotychczasowych użytkowników;

No więc po raz kolejny ci piszę, że jak nie masz chęci używać GUI W7 to nie
używaj. Vista albo XP nie będą zmuszać cię do zmiany przyzwyczajeń.

> 2. dokładnie w tym wątku opisałem słabości tego UI, więc powtarzał się nie
> będę;

A ja nie traktuję tego jako słabość. ICMPTZ?

> .3 mylisz się pisząc, że nikt mi nie zabrania, otóż zabrania wycofując się
> ze wsparcia dotychczasowego produktu.

Że co proszę? Czego ci nie wspierają? Wróć do Visty (to prawie to samo co
W7, a będzie twój ukochany styl Windows Classic), albo do XP. Wszystkie te
systemy są wciąż wspierane, więc nie pitol. Masz wybór.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."