Re: Prosty pecet domowy

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 18:00:34 MET DST

Dnia 09-04-2010 o 14:45 PeJot napisał na pl.comp.pecet:

> Możecie coś podpowiedzieć, w jakie współczesne komponenty celować, takie
> o dobrym stosunku ceny do jakości ? Jakoś tak się składa że częściej
> używałem procesorów AMD i było OK.

Nie bardzo widzę, aby Intel w tym przedziale miał coś ciekawego do
zaoferowania. Nie jestem również zwolennikiem staroci w przypadku gdy
można kupić coś nowocześniejszego w podobnej cenie.
Dlatego (tak jak już napisał Leszek K) celowałbym w Athlony II X2.
Taki 240 radzi sobie całkiem nieźle, a jest tańszy od E5300. Według mnie,
warto dołożyć natomiast do nowocześniejszej płyty.
W tej cenie co MA785GMT-UD2H można dostać płytę z USB3 - GA-785GMT-USB3.
Komplet wyjść + lepsza od Intela grafika. Są oczywiście również tańsze
płyty pod tę platformę.
Za ok 130zł można kupić nowy zasilacz Fortron FSP350-60GHN 350W 80+ Bronze.

--
WiesłaW
Opera Mail