Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 17:07:40 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
wiadomości
> Cały czas rozmawiamy o GUI (a raczej, ponieważ wspomniałem również o
> CLI, o UI)a nie o kernelu czy ogólnie o wnętrznościach. Pisząc o
> tradycji i trzymaniu się do upadłego tego co było również pisałem
> właśnie o tym.

Powiedziałeś, że skoro nie mam ochoty na nauczenie się nowego, niech będzie
UI, to jestem z epoki kamienia łupanego, a do tego mogę sobie używać starych
wersji, bo nikt mi tego nie zabrania.
Do tego sprpwadza siÄ™ ta dyskusja.
No więc Ci jeszcze raz odpowiadam:
1. nie widze potzreby zmuszania mnie do nauki owego czegoÅ› tylko dlatego, ze
ktos wymyslił coś bardziej przebajerowanego, tym bardziej, ze do tej pory i
tego oczekuje nadal, szanowane były gusty dotychczasowych użytkowników;
2. dokładnie w tym wątku opisałem słabości tego UI, więc powtarzał się nie
będę;
.3 mylisz się pisząc, że nikt mi nie zabrania, otóż zabrania wycofując się
ze wsparcia dotychczasowego produktu.
Przem