Prosty pecet domowy

Autor: PeJot <Pejot_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 13:45:31 MET DST

Czołem.

Z postu o dysku SATA i starym Athlonie wynika że nie ma prostej i 100%
metody na połączenie jednego z drugim. Wniosek jest taki, że trzeba się
rozglądnąć za czymś nowszym. Nie chcę nowego peceta ze sklepu, wolałbym
poskładać sam, przy okazji czegoś się nauczę, a i nie chcę płacić za coś
z czego nie skorzystam. Ma to być prosty pecet domowy, używany do przede
wszystkim do netu, czasem do grania głównie przez dzieciaki, rzadziej
przeze mnie ( nie bardzo mam na to czas i raczej nie będę miał go w
przyszłości ). Gry dziecięce są mało wymagające, więc grafika nie musi
być wypasiona. Procesor nie musi być współczesnym demonem szybkości, ale
pewnie ze 2 rdzenie by się przydały, najlepiej bez wspomagania
centralnego ogrzewania w domu :) Możecie coś podpowiedzieć, w jakie
współczesne komponenty celować, takie o dobrym stosunku ceny do jakości
? Jakoś tak się składa że częściej używałem procesorów AMD i było OK.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem