Re: system 7 na laptopie

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 00:41:14 MET DST

Dnia Thu, 8 Apr 2010 17:31:10 +0200, Przemek napisał(a):

> Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
> wiadomości
>

> No widzisz, i tu mamy problem, bo ja nigdzie nie napisałem, ze Win7 jest be.

Cały czas rozmawiamy o GUI (a raczej, ponieważ wspomniałem również o CLI, o
UI)a nie o kernelu czy ogólnie o wnętrznościach. Pisząc o tradycji i
trzymaniu się do upadłego tego co było również pisałem właśnie o tym.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"