Re: problem z grafika

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Apr 2010 - 04:37:07 MET DST

W dniu 2010-04-08 17:58, MatJK pisze:

> PC-CHECK testuje również kartę graficzną. Dostępny jest również na bootowalnej
> płycie Hiren's Boot CD, którą możesz pobrać z Internetu i nagrać.
> 80*C w stanie spoczynku to dużo, pomyśl może nad zmianą chłodzenia na
> wydajniejsze lub zamontuj dodatkowy nawiew na kartę. Zastanawia mnie trochę
> fakt, iż artefakty, bo tak fachowo to się nazywa, występują tylko w jednej
> grze. Może ten Wiedźmin faktycznie zawiera jakiś błąd.
>
> Czy pozostałe karty graficzne uległy uszkodzeniu również na tym zasilaczu,
> który masz aktualnie?

Tk mi sie przypomnialo ze to mozliwe zeby byl problem sprzetowy ale
tylko w jednej grze - kiedym mialem radeona 9xxx nie pamietam juz jaki
dokladnie to byl - w kazdym razie ten co sie odblokowowywalo potoki z 4
na 8 przy pomocy zmodyfikowanych sterownikow. Mialem z nim tak ze tylko
w jednej jedynej grze - Half Life 2 powodowalo to artefakty na beczkach
i skrzynkach, wszelkie inne gry dzialaly bez bledow.
Zasilacz mialem wczesniej inny - Trancens Valeo zdaje sie 450 W -
wentylator sie zablokowal, zasilacz przegrzal tak, ze lakier na cewkach
w srodku zaczal dymic i sie zweglil wiec kupilem tego corsaira co mam teraz.
michu