Re: problem z grafika

Autor: MatJK <matjed_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 18:58:33 MET DST

michu <michu1982@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ehh, na prgk karta byla w topicu, tu dalem inny i zapomnialem w tresci
> dopisac - jest to Radek 4870. Temperature ma 80 Stopni wedlug
> catalystow, taka sama w iddle i podczas grania, wentylator sie tylko
> szybciej kreci jak gram.
> Zasilka to Corsair VX550 (550 W), reszta kompa to Athlon x2 6000+, 2 Gb
> ram, jeden HD, wiec ta zasilka bez problemu daje rade.
> Mowisz ze sie same karty nie jaraja? Ja mam jakiegos pecha chyba, radek
> 1950 - kropki na ekranie po okolo 1,5 uzytkowania, bledy w teksturach i
> zwiechy w 3D, najwyrazniej pamiec padla. Nastepny byl GT8800 - tez po
> [...]
PC-CHECK testuje również kartę graficzną. Dostępny jest również na bootowalnej
płycie Hiren's Boot CD, którą możesz pobrać z Internetu i nagrać.
80*C w stanie spoczynku to dużo, pomyśl może nad zmianą chłodzenia na
wydajniejsze lub zamontuj dodatkowy nawiew na kartę. Zastanawia mnie trochę
fakt, iż artefakty, bo tak fachowo to się nazywa, występują tylko w jednej
grze. Może ten Wiedźmin faktycznie zawiera jakiś błąd.

Czy pozostałe karty graficzne uległy uszkodzeniu również na tym zasilaczu,
który masz aktualnie?