Re: system 7 na laptopie

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Thu 08 Apr 2010 - 17:31:10 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> napisał w
wiadomości
> Piję do tej części posta, gdzie napisałeś, że nie tylko ty masz takie
> zdanie (że nowe jest be a stare to dopiero super, co z kontekstu twoich
> wypowiedzi raczej jasno wynika).

No widzisz, i tu mamy problem, bo ja nigdzie nie napisałem, ze Win7 jest be.
Napisałem wyraźnie, że mnie wkurza, że w nowych produktach rezygnują ze
starych, świetnych, wygodnych i IMHO bardzo dobrych rozwiązań, i że własnie
z tego powodu będę się bronił jak najdłużej przed nimi. Potem tłumaczylem
czemu te stare rozwiązania uważam za dobre.

> To żeby nie było niejasności i wypierania się.

Dokładnie.
Przem